היום, יותר מתמיד, ישנה חשיבות רבה לתדמית וסמכות של חברות טכנולוגיות ברשת. זיקוק והעברה נכונים של מסרי החברה, מיתוג ושפה עיצובית, האירועים שהחברה מקדמת, קשורים בקשר ישיר ללידים איכותיים שמגיעים אל מחלקת המכירות גם באמצעים הדיגיטליים וגם "מפה לאוזן".
מכאן, שמעבר לעבודה השוטפת, חברות טכנולוגיה נדרשות להוציא אל הפועל פרויקטים שיווקיים עבור קידומן וגם עבור קידום שותפים עסקיים. הדבר מצריך כוח אדם "מבפנים" שינהל את התחום: יצירת תקשורת עם ספקי שירות שונים ומגוונים, הנחייה וריכוז מידע מירבי לטובת הצלחת הפרויקט.